Melyek az MKB Plaza tagságának részvételi feltételei?

Az MKB Bank Zrt. ügyfelei esetén:

  • betöltött 18. életév
  • aktív MKB-s számlakapcsolat vagy MKB SZÉP kártya kapcsolat
  • nincs folyamatban az MKB Bank által indított – a bankkal szemben 90 napnál régebbi lejárt tartozása miatt – követeléskezelési eljárás
  • hozzájárulás a regisztrációkor megadott személyes adatok MKB Bank általi marketing célú felhasználásához

MKB-Pannónia Egészség- és Önsegélyező Pénztár esetén:

  • érvényes pénztári szerződés
  • hozzájárulás a regisztrációkor megadott személyes adatok MKB Bank általi marketing célú felhasználásához

MKB Nyugdíjpénztár esetén:

  • érvényes pénztári szerződés
  • hozzájárulás a regisztrációkor megadott személyes adatok MKB Bank általi marketing célú felhasználásához

MKB Nyugdíjpénztárt és Egészségpénztárt Kiszolgáló Kft.

  • a Kft. valamennyi meglévő MKB SZÉP Kártya kártyabirtokos ügyfele
  • újonnan MKB SZÉP Kártya kártyabirtokossá váló ügyfelek 

MKB-Euroleasing cégcsoport ügyfelei esetén:

  • betöltött 18. életév,
  • MKB-Euroleasing Autólízing Zrt-vel, MKB-Euroleasing Autóhitel Zrt-vel, illetve a Retail Prod Zrt-vel jelenleg vagy korábban fennálló kölcsön vagy pénzügyi lízing jogviszony,
  • nincs folyamatban az MKB-Euroleasing Autólízing Zrt., MKB-Euroleasing Autóhitel Zrt, illetve a Retail Prod Zrt. által indított – 90 napnál régebbi lejárt tartozása miatt – követeléskezelési eljárás,
  • hozzájárulás a regisztrációkor megadott személyes adatok marketing célú felhasználásához.

A fent meghatározott alapfeltételeket teljesítő ügyfél meghívást kap az MKB Plazaba, amelyet az ügyfél a postai és/vagy elektronikus úton elküldött MKB Plaza kódjával, a reklámügynökség által üzemeltetett www.mkbplaza.hu oldalon történő regisztrációval tudja elfogadni, csak ezután válik MKB Plaza taggá.

További részvételi feltétel (a regisztráció során): érvényes e-mail cím, postai cím, telefonszám megadása, illetve hozzájárulás az ezeken a csatornákon történő megkereséshez. A hozzájárulás azért szükséges, mert havi vagy negyedéves írásbeli tájékoztatókban, e-mailen vagy postai küldeményben értesítjük a MKB Plaza tagokat a rendkívüli akciókról, kedvezményekről. Az egyedi kódot kizárólag egy alkalommal, a regisztráció során kell használnia a MKB Plaza tagnak, ezt követően saját maga adhat meg jelszót (MKB Plaza jelszó). Az MKB Bank fenntartja magának a jogot a rendkívüli beléptetésre, valamint a fenti feltételeknek való megfelelés ellenőrzésére. Ilyen eset például, de nem kizárólagosan az, amikor új ügyfél lép be az MKB Csoporthoz, és Csoporttag a belépéssel egyidejűleg egyedi kódot generál, és meghívót küld az új ügyfél részére. Továbbá a Bank fenntartja a jogot, hogy a tagsági feltételek bármelyikének nem teljesülése esetén a MKB Plaza tagot kizárja az MKB Plazából.  

Részvételi feltételek

 

Hogyan válhatok MKB Plaza taggá?

Az MKB Plaza tagjává az MKB-Euroleasing csoport (MKB-Euroleasing Autólízing Zrt., MKB-Euroleasing Autóhitel Zrt. és Retail Prod Zrt.) azon ügyfele válhat, aki megfelel a részvételi feltételekben foglalt elvárásoknak, valamint rendelkezik az MKB Pénzügyi Csoport által küldött, egyéni meghívóval. A meghívó tartalmazza az Ön egyedi 8 számjegyű azonosító kódját, amely szükséges az MKB Plazába való regisztrációhoz, ezt a kódot a későbbiekben megtalálja majd az általunk rendszeresen küldött számlalevélen is. Az egyedi azonosító kód segítségével és személyes adatai megadásával érvényesítheti meghívását a Regisztráció menüpontban, melyet a visszaigazoló e-mailben küldött linkre kattintva, jelszava beállításával tud véglegesíteni.

 

Hol találom az egyedi azonosító kódomat?

MKB Bank Zrt. ügyfelei esetén: az egyedi azonosító kódot az MKB Bank tájékoztató levélben küldte el Önnek postai vagy elektronikus úton. Amennyiben nem kapta meg vagy elfelejtette a kódot, kérjük, forduljon kollégáinkhoz az mkbplaza@mkb.hu e-mail címen vagy az MKB TeleBANKár ügyfélszolgálatához a 24 órán át hívható 06 40 333 666-os telefonszámon!

MKB-Pannónia Egészség- és Önsegélyező Pénztár esetén meglévő pénztártagként: a regisztrációhoz szükséges egyedi MKB Plaza kódját a Pénztár www.mkbep.hu honlapján a Személyes tárhelyében a „Tagi törzsadatok” és az „Értesítések” menüpontokban egyaránt megtalálja.

MKB Nyugdíjpénztár esetén meglévő pénztártagként: a regisztrációhoz szükséges egyedi MKB Plaza kódját a Pénztár www.mkbnyp.hu honlapján a Személyes tárhelyében a „Tagi törzsadatok” és az „Egyéni számlaadatok” menüpontokban egyaránt  megtalálja.

MKB SZÉP kártya esetén meglévő pénztártagként: a regisztrációhoz szükséges egyedi MKB Plaza kódját az MKB Szép Kártya www.mkbszepkartya.hu honlapján a Személyes tárhelyében a „Értesítések” és a „Személyes adatok” menüpontokban egyaránt megtalálja.

MKB-Euroleasing ügyfelei esetén: az egyedi azonosító kódot az MKB Euroleasing tájékoztató levélben küldte el Önnek postai vagy elektronikus úton, illetve következő számlaleveleken is feltünteti. Amennyiben nem kapta meg vagy elfelejtette a kódot, kérjük, forduljon kollégáinkhoz az mkbplaza@mkb.hu e-mail címen vagy telefonos ügyfélszolgálatunkhoz +36 1 345 2424-es telefonszámon.

 

Sikertelen a regisztrációm. Mi a teendő?

Kérjük, győződjön meg róla, hogy minden személyes adatot, valamint az egyedi azonosító kódot is helyesen adta meg a regisztráció során. Amennyiben továbbra sem sikerül regisztrálnia, forduljon kollégáinkhoz az mkbplaza@mkb.hu e-mail címen!

 

Nem tudok belépni az MKB Plazába. Mi a teendő?

Az MKB Plazába kizárólag előzetes regisztrációt követően lehet belépni. Amennyiben még nem regisztrált, kérjük, tegye meg a Regisztráció menüpont alatt. Amennyiben elfelejtette a jelszavát, úgy új jelszót igényelhet az Elfelejtett jelszó gombra kattintva. Amennyiben további segítségre van szüksége, forduljon kollégáinkhoz az mkbplaza@mkb.hu e-mail címen!

 

Nem tudom letölteni az ajánlatot. Mi a teendő?

Amennyiben sikertelen a letöltés, kérjük, forduljon kollégáinkhoz az mkbplaza@mkb.hu e-mail címen!

 

Több ajánlatot is beválthatok?

A MKB Plaza tagok az ajánlati idő érvényessége alatt tetszőleges számú ajánlatot válthatnak be az ajánlatban foglalt feltételek teljesülése esetén.

 

Hol tudom letölteni az MKB Plaza applikációt? 

A Google Play és az App Store áruházakban. 

 

Nem működik az alkalmazás. Mi a teendő?

Kérjük, forduljon kollégáinkhoz az mkbplaza@mkb.hu e-mail címen!

 

Nem fogadják el az ajánlatot a partnernél. Mi a teendő?

A partneri kedvezmény kizárólag az ajánlaton feltüntetett időtartamon belül, az ott meghatározott feltételek szerint érvényesíthető. Kérjük, ellenőrizze a beváltani kívánt ajánlat érvényességét! Amennyiben megfelel minden feltételnek és a beváltás továbbra is sikertelen, forduljon kollégáinkhoz az mkbplaza@mkb.hu e-mail címen!

 

Nem kívánok a továbbiakban értesítést kapni. Mi a teendő?

Amennyiben nem kíván a továbbiakban az MKB Plazával kapcsolatos hírlevelet kapni, kérjük, jelezze ezt az igényét kollégáink felé az mkbplaza@mkb.hu e-mail címen!

 

Megszüntetném a tagságomat. Mi a teendő?

Amennyiben nem kíván a továbbiakban Plaza tag lenni, kérjük, jelezze ezt az igényét kollégáink felé az mkbplaza@mkb.hu e-mail címen, a „Tárgy” mezőben feltüntetve: MKB Plaza – leiratkozás.