Mi az MKB Plaza?

Az MKB Plaza az MKB Bank által a hűséges ügyfelek számára létrehozott hűségprogram, amelynek lényege, hogy az MKB Csoport ügyfeleit releváns kedvezményekkel jutalmazza. Ezzel párhuzamosan a Bank Kiemelt Partneri Programjában együttműködő cégek, szervezetek munkavállalói, tagjai számára nyújt egyedi kedvezményeket.  A programba meghívást azon cégek munkavállalói/tagjai kaphatnak, akik a Kiemelt Partneri Program keretén belül együttműködési megállapodást kötöttek a Bankkal. Meghívást munkahelyükön, szervezetükön keresztül elektronikus úton kapnak a leendő tagok. A meghívó egy egyedi cégkódot tartalmaz, amellyel az ügyfél regisztrálhat a programba, a www.mkbplaza.hu/kpp/regisztracio weboldalon. Mindkét esetben a regisztráció véglegesítése érdekében megerősítő e-mail kerül kiküldésre az ügyfél által megadott email címre. Az e-mailben küldött megerősítő linkre kattintás hiányában a regisztráció sikertelen marad, azonban a regisztrációval és a részvételi feltételek, illetve a jelen tájékoztató elfogadásával az ügyfél programtaggá válik. A tagok részére MKB Plaza vásárláshoz kapcsolódó, a 4. pontban részletezett és aktuálisan a weboldalon megjelenített partneri kedvezményeket kínál. A kedvezményeket a tagok az ajánlat letöltésével, nyomtatásával és a partnernél történő átadással tudják érvényesíteni. Az aktuálisan elérhető partneri ajánlatokról az MKB Plaza rendszeresen küld tájékoztató eDM-et a tag által a regisztrációkor megadott e-mail címre.

A részvételi feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg az MKB Bank nem módosítja, vagy nem vonja vissza azokat. Az MKB Bank fenntartja magának a jogot, hogy a részvételi feltételeket az irányadó jogszabályokkal összhangban, bármikor egyoldalúan, részben vagy egészben módosítsa. Ebben az esetben erről a www.mkbplaza.hu/kpp honlapon keresztül tájékoztatja a tagokat.

Az MKB Bank 2016. szeptember 22-től visszavonásig hirdeti meg az MKB Plaza programot. Ennek keretében a bank a www.mkbplaza.hu/kpp honlap szerinti kedvezményeket biztosítja a tagoknak.

Melyek az MKB Plaza részvételi feltételei?

Kiemelt Partneri Program keretében szerződött partnerek munkavállalói, tagjai számára:

•    betöltött 18. életév

•    érvényes együttműködési megállapodás megléte a munkáltató céggel, szervezettel

•    hozzájárulás a regisztrációkor megadott személyes adatok MKB Bank általi marketing célú felhasználásához

•    regisztráció a www.mkbplaza.hu/kpp oldalon és egyedi cégkód megadása a regisztráció során.

További részvételi feltétel (a regisztráció során): érvényes e-mail cím, postai cím, telefonszám megadása, illetve hozzájárulás az ezeken a csatornákon történő megkereséshez. A hozzájárulás azért szükséges, mert a rendszeres írásbeli tájékoztatókban, e-mailen vagy postai küldeményben értesítjük a program tagokat a rendkívüli akciókról, kedvezményekről. Az egyedi cégkódot kizárólag egy alkalommal, a regisztráció során kell használnia a tagnak, ezt követően saját maga adhat meg jelszót (MKB Plaza jelszó). Az MKB Plaza fenntartja magának a jogot a rendkívüli beléptetésre, valamint a fenti feltételeknek való megfelelés ellenőrzésére. Továbbá a Bank fenntartja a jogot, hogy a tagsági feltételek bármelyikének nem teljesülése esetén a tagot kizárja az MKB Plazából. 

Részvételi feltételek

Hol találom az egyedi azonosító kódomat?

Meghívást munkahelyükön, szervezetükön keresztül elektronikus úton kapnak a leendő tagok. A meghívó egy egyedi cégkódot tartalmaz, amellyel az ügyfél regisztrálhat a programba, a www.mkbplaza.hu/kpp/regisztracio weboldalon.

Sikertelen a regisztrációm. Mi a teendő?

Kérjük, győződjön meg róla, hogy minden személyes adatot, valamint az egyedi azonosító kódot is helyesen adta meg a regisztráció során. Amennyiben továbbra sem sikerül regisztrálnia, forduljon kollégáinkhoz az mkbplaza@mkb.hu e-mail címen!

Nem tudok belépni az MKB Plazába. Mi a teendő?

Az MKB Plazába kizárólag előzetes regisztrációt követően lehet belépni. Amennyiben még nem regisztrált, kérjük, tegye meg a Regisztráció menüpont alatt. Amennyiben elfelejtette a jelszavát, úgy új jelszót igényelhet az Elfelejtett jelszó gombra kattintva. Amennyiben további segítségre van szüksége, forduljon kollégáinkhoz az mkbplaza@mkb.hu e-mail címen!

Nem tudom letölteni az ajánlatot. Mi a teendő?

Amennyiben sikertelen a letöltés, kérjük, forduljon kollégáinkhoz az mkbplaza@mkb.hu e-mail címen!

Több ajánlatot is beválthatok?

A MKB Plaza tagok az ajánlati idő érvényessége alatt tetszőleges számú ajánlatot válthatnak be az ajánlatban foglalt feltételek teljesülése esetén

Nem működik az alkalmazás. Mi a teendő?

Kérjük, forduljon kollégáinkhoz az mkbplaza@mkb.hu e-mail címen!

Nem fogadják el az ajánlatot a partnernél. Mi a teendő?

A partneri kedvezmény kizárólag az ajánlaton feltüntetett időtartamon belül, az ott meghatározott feltételek szerint érvényesíthető. Kérjük, ellenőrizze a beváltani kívánt ajánlat érvényességét! Amennyiben megfelel minden feltételnek és a beváltás továbbra is sikertelen, forduljon kollégáinkhoz az mkbplaza@mkb.hu e-mail címen!

Nem kívánok a továbbiakban értesítést kapni. Mi a teendő?

Amennyiben nem kíván a továbbiakban az MKB Plazával kapcsolatos hírlevelet kapni, kérjük, jelezze ezt az igényét kollégáink felé az mkbplaza@mkb.hu e-mail címen!

Megszüntetném a tagságomat. Mi a teendő?

Amennyiben nem kíván a továbbiakban Plaza tag lenni, kérjük, jelezze ezt az igényét kollégáink felé az mkbplaza@mkb.hu e-mail címen, a „Tárgy” mezőben feltüntetve: MKB Plaza – leiratkozás.